niedziela, 10 marca 2013

Powiadomienie.

Witam wszystkich po długiej przerwie! Mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętacie. ;)


Myślę, że mam już wystarczająco dużo materiału, żeby zacząć go udostępniać. Już wkrótce pojawi się pierwszy epizod nowej historii.


Jak minęły Wam pierwsze miesiące 2013 roku?


Fanpage na facebook’u nie był prowadzony przeze mnie, nie mam dostępu do tamtej strony. Żeby ułatwić Wam dostęp do informacji zapraszam na Twittera.
Jestem kompletnie zielona  w tych sprawach, dlatego proszę o wyrozumiałość. :)



Vesper

133 komentarze:

  1. Oczywiście, że nie zapomniałam o Tobie. Cieszę się, że wracasz do nas. Już nie mogę się doczekać pierwszego wpisu :D
    Co do początku 2013 roku, to był bardzo męczący. W tym roku piszę maturę i mam mnóstwo roboty przed sobą, a właściwie jeszcze nic nie zrobiłam :D

    Pozdrawiam, no princess :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, brakowało mi tego. ;)

      Matura to bzdura! :D

      Pozdrawiam ciepło. :>

      Usuń
  2. WRACASZ! Ale super! :) Już mnie zżera ciekawość o czym będzie blog! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nowa historia Ci się spodoba. :)

      Pozdrawiam. ;>

      Usuń
  3. Wróciłaś!!! Witam ;*
    Czekam na tą jedynkę! :D
    Początek roku? Nic szczególnego, zdrowa jestem :D Od niedawna rozpoczęłam staż :)
    I próbuję swoich sił w pisaniu bloga ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. :*

      Zdrowie jest najważniejsze. ;>

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wróciłaś :D
    suuper ;) już się nie mogę doczekać ;)

    ja zaczęłam się w końcu uczyć ;)
    matura się zbliża wielkimi krokami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZUJEZUJEZU JAK SIĘ CIESZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróciłaś! ;d
    Ojej, ale się cieszę! :)

    Początek roku bez szału, ale postanowiłam się przyłożyć do nauki, bo od drugiego półrocza mi się rozszerzenia zaczęły. :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi poprawiłaś humor !
    Już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału twojego opowiadania, jestem pewna, że będzie równie magiczne jak poprzednie :)
    A pierwsze miesiące 2013 ? Hmm, chyba dość leniwie, dlatego czekam na wiosnę, żeby w końcu zacząć działać w różnych kwestiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Twój humor jest już lepszy! ;)

      Kilka dni temu było tak ładnie, a teraz znów spadł śnieg. :(

      Usuń
  8. Czekałam na taki wpis. :P
    Wyczekuje nowego rozdziału :)
    Pozdrawiam. / Idalia ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, bardzo się ciesze, że powróciłaś! :)
    Już nie mogę się doczekać nowego bloga. :D
    A jak 2013? Hmm...nie najlepiej. W grudniu miałam operacje kolana, a teraz pauza w siatkówce do maja, nad czym strasznie ubolewam. :<
    Pozdrawiam cieplutko i czekam niecierpliwie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Oj, mam nadzieję, że z kolanem jest już okej. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. jak cudownie, że wracasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Vasper, jak dawno Cię nie było! Strasznie tęsknie za tym opowiadaniem i marze o kontynuacji go;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad trzy miesiące. :)

      Pozdrawiam ciepło. ;>

      Usuń
  12. Iiiiiii nareszcie! Jupi! Kto tym razem będzie głównym bohaterem? Jej jak ja się stęskniłam ze tym twoim blogiem! Lidka.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zdradzić tylko imię głównej bohaterki - jeśli chcesz. ;)

      Usuń
  13. Stęskniłam się za twoim pisaniem :D
    Zapraszam do mnie na drugą część rozdziału 2 ----> http://love-and-devotion.blogspot.com/2013/03/rozdzia-2-cz2.html :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeest! Nawet nie wiesz jak bardzo czekałam na to! Ubóstwiam Cię! ;* A co do 2013, jak na razie dobrze wystartował 2 blog, jest ok, tylko kochani nauczyciele zamęczają jakimiś recytacjami, a po cholere mi to ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Pamiętam jak mojej klasie kazali się uczyć Inwokacji. :D Od razu skapitulowałam i wzięłam niedostateczny. ;)

      Litwo, ojczyzno moja.... :D

      Usuń
    2. Mnie do konkursów moja kochana polonistka zmusza, a ma do mnie pretensje , ze klasa ma słabe oceny i frekwencje, a ja Bogu ducha winna ;O

      Usuń
    3. Ja bym się buntowała! :D

      Usuń
  15. nawet nie wiesz jak poprawiłaś mi humor :) bardzo mnie cieszy że powracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ oczywiście, że chcę! Lidka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że nie zapomieliśmy. :)

    A co do tych trzech miesięcy 2013 roku to... hmmmm... Po pierwsze szybko, nawet bardzo szybko minęły, po drugie sprawdziany dyrektorskie (masakra) już jestem po polaku i macie, i jutro pisze ostatni z angola, po trzeci stęskniłam się za tobą i twoim blogiem.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na angielskim. ;>

      Ja też tęskniłam! :)

      Usuń
  18. Jak moglibyśmy o Tobie zapomnieć Vesper? Twoje opowiadanie odegrało w moim życiu ogromną rolę, bo to dzięki Tobie sama zabrałam się za pisanie, a teraz moje opowiadanie ma już 34 rozdziały ;). Te kilka miesięcy 2013 upłynęły mi właśnie na spisywaniu własnych opowiadań i czytania setek postów na innych blogach.
    Tak się cieszę, że wróciłaś! Naprawdę, Twój blog zawsze był i będzie moim ulubionym. Czekam na prolog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezła konkurencja mi tutaj wyrasta, coraz więcej tych blogów. :>

      Dziękuję, ja też się cieszę! ;)

      Usuń
    2. Jaka tam konkurencja ;) Czytałam wiele opowiadań, ale Twoje nadal stoi na podium w moim małym rankingu ;)

      Usuń
    3. Mów ( albo raczej pisz) co chcesz, ja swoje wiem ;). Myślałaś kiedyś o napisaniu książki? Byłabym pierwszą osobą, która ustawiłaby się po nią w kolejce, bo uwielbiam jak piszesz ;)

      Usuń
    4. Wiele osób mi o tym mówi - wszystkim odpowiadam, że nie jestem pisarką i się nie nadaję. :D

      Usuń
    5. Oj tam, oj tam. Poczekamy, zobaczymy. Może kiedyś zmienisz zdanie.
      Skoro tyle osób to mówi, to chyba coś jest na rzeczy? ;)

      Usuń
  19. A prolog kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wrzucę go pod koniec przyszłego tygodnia. :)

      Usuń
  20. O jak cudownie !! Juź nie mogę się doczekać !!! Vesper you makey day !! Czekam z niecierpliwością !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorki za błąd w zdaniu... ale wstyd :( Ps : będziesz dodawała rozdziały codziennie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się. ;)

      Tego jeszcze nie wiem - wciąż rozważam różne opcje. :>

      Usuń
  22. Jejciu!! Cześć :) ale super, że wróciłaś! Już się nie mogę doczekać, czekam z niecierpliwością!!
    Muszę Ci powiedzieć, że się stęskniłam. :)
    Będzie to opowiadanie bardziej obyczajowe, czy trzymasz się siatkówki? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tęskniłam. ;>

      Trzymam się siatkówki, kocham ją. :) Ale fabuła jest zupełnie inna.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. no to jeszcze bardziej mnie zaciekawiłaś :D

      Usuń
  23. Patrząc na to jak wyglądała poprzednia historia , to przeczuwam że to będzie cos niesamowitego !
    Boże , nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeeeeeny Czekałam na Ciebie, codziennie, od czasu zakończenia tamtego opowiadania wchodziłam tu z nadzieją na coś nowego i się doczekałaaam! O jeeeny nawet nie wiesz jak się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  25. A jak wybierasz bohatera, tj. siatkarza, to czym się kierujesz zazwyczaj, co sprawiło, że wcześniej był to własnie nasz kochany Zibi? ;)
    I jeszcze do tego, jak byś mogła to kto jest Twoim ulubionym siatkarzem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... to zależy. W poprzednim opowiadaniu głównym bohaterem był Zbigniew, ponieważ jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy. ;)

      Poza tym jeśli o kimś piszę, to muszę go lubić - ciężko jest naskrobać cokolwiek o kimś kogo się nie darzy sympatią. :>

      Kto jest moim ulubionym siatkarzem? Paweł Zagumny. :) Ale oprócz niego mam też wielu innych ulubieńców. :>

      Usuń
  26. Ale fajnie ale fajnie ! *____* Strasznie się cieszę...Stęskniłam się za tym wchodzeniem na Twój blog o wyznaczonej godzinie i za Tobą :) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. o Boże, bożenko! Nareszcie, Vesper kazałaś nam tyle czasu czekać, niedobra kobieto! Dostałam palpitacji serca jak zobaczyłam, że coś dodałaś!!!!
    Pierwsze miesiące minęły średnio, pobyt w szpitalu, zakończenie ważnego związku. Nie tak sobie wyobrażałam ten pierwszy trymestr. Trudno, trzeba iść do przodu z mniej lub bardziej podniesioną głową. Ściskam Cię serdecznie i czekam z cholerną niecierpliwością!
    Pozdrowienia z Pyrlandii, In my head.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi! :D

      Oj, widzę, że niezbyt udany początek 2013 roku. Ale masz rację. Zawsze na przód, nigdy w tył. :>

      Pozdrawiam ciepło. :)

      Usuń
  28. nareszcie ! czekałam na tę chwilę z niecierpliwością <3
    ciekawe, który siatkarz tym razem zagości w twoim opowiadaniu jako główny bohater :)
    zostaje mi czekać na prolog :)
    pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekamy czekamy na pierwsze epizody :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała wiadomość! :) Na taką czekałam od ostatniego Twojego posta. Bardzo mi Ciebie brakowało ;)

    Pierwsze miesiące tego roku minęły mi bardzo szybko. Zajęłam się swoim blogiem i powiem Ci, że nie wyobrażam sobie życia bez pisania. Mimo że uważam swoje "wypociny" za niewarte uwagi :/
    Nauka i szkoła potrafią pochłonąć bez reszty. A co u Ciebie?

    Czekam na nowe opowiadanie z niecierpliwością :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie, blueberrysmile :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te trzy miesiące bardzo szybko minęły. Jestem oficjalnie starsza o rok, miałam ferie, bawiłam się. ;) Teraz czas na pracę. :>

      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  31. Nawet nie wiesz jak się cieszę że wracasz ! :D Zastanawia mnie tylko kto będzie bohaterem.. Osobiście bardzo chciałabym poczytać o Michale Bąkiewiczu, ale to twoja decyzja, w końcu tak jak mówisz musisz lubić osobę o której piszesz ;) Obojętnie kto by to był czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ;) Panienqa

    OdpowiedzUsuń
  32. i ta wiadomość poprawiła mi humor :) i dzięki niej pojawił się uśmiech na mojej twarzy :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję. ;>

      Usuń
    2. nie masz za co dziękować, to ja powinnam i właśnie to robię :) Jesteś niczym ulubiona książka, do której ciągle chcę wracać :) dodam tylko, że niewiele takich jest, że o czasie na czytanie nie wspomnę :) Na szczęście wbrew temu co mówią statystki na czytanie zawsze udaje mi się znaleźć kilka chwil :) toteż czekam na premierę :)
      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń
    3. Te statystyki są przerażające. Podobno w 2012 ponad 60 % Polaków nie przeczytało ani jednej książki. :O

      Pozdrawiam również. ;>

      Usuń
    4. Zgadzam się, przerażające... Dlatego musimy zrobić coś, żeby to zmienić :) albo przynajmniej starać się coś robić.. "Coś" czyli... czytać :D

      Usuń
    5. Jakaś kampania by się przydała. Promowanie czytania pośród młodzieży i dorosłych. Niech nie ograniczają się do programu telewizyjnego!

      Usuń
    6. Czyli potrzebny pomysł i paru zapaleńców! :) i w dzisiejszym świecie (niestety) pieniędzy... :/

      Usuń
    7. Damy radę. Można by wciągnąć media, byliby sponsorzy, patronat itd. :)

      Usuń
    8. No to ruszamy :D

      Usuń
  33. JEEST JEEEST JEST JEST JEST JEST JEST!!!!
    Huraaaaa!
    Właśnie odtańczyłam dziki taniec radości, jak wtedy gdy Sovia wygrała ze Skrą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej radości zapomniałam odpowiedzieć :D
      Nawet dobrze, no może nauki trochę za dużo, ale za to ostatnio na treningach idzie coraz lepiej, więc się cieszę :>
      A jak u Ciebie?

      Usuń
    2. Twój avatar przypomniał mi upadek Kosoka w meczu z Delectą. :( Ależ się wtedy wystraszyłam!

      U mnie nawet nieźle. Dziś miałam luźny dzień, jutro będzie trochę gorzej ale ogólnie nie jest źle. :D

      Ps. Też się cieszyłam z wygranej Sovii. :>

      Usuń
    3. Wszyscy chyba mieli mini-zawał, jeszcze jak się wszyscy na około niego zebrali... Ale wstał i grał dalej, dzielny ;) a teraz to rozumiem, że trzymamy kciuki dalej za Sovię? ;>

      Usuń
    4. Nie wiem czy wszyscy, ale ja na pewno. :>

      Dopóki Sovia nie pojawi się na drodze do sukcesu Zaksy, nie ma sprawy. :D

      Usuń
  34. Vesper wraca! I jak piszesz już tą książkę? ;))

    Czekamy, czekamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku baardzo się cieszę, że wracasz z nowym opowiadaniem <3
    Dziękuje i czekam aż zaczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Welcome back! Jeju nawet nie wiem jak tęskniłam! Już nie mogę się doczekać nowego wpisu!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaglądam przynajmniej raz w tygodniu, czekałam na taki wpis ;)
    A teraz wyczekuje już najbliższego 1 rozdziału ;d
    Początek roku zwariowany, ale już za niedługo wakacje ;d
    I matura ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze! :>

      Wakacje... czekam na to! :)

      Usuń
  38. Nawet nie wiesz jak się ciesze. Nie byłam od początku, ale jak znalazłam tego bloga to pamiętam przeczytałam 40 rozdziałów jednego dnia :D Jeszcze koleżanka mi niedawno mówiła, że z tobą pisała i masz zamiar dodać nowe opowiadanie , no i jest.
    Jeśli masz ochotę do zapraszam do mnie i ów koleżanki na bloga :D http://miloscisiatkowka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. O ludzie, nawet nie wiesz jak się ciesze, że wracasz ! Z niecierpliwością czekam na kolejną opowieść. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Vesper!
    Czekałam na ten post od kiedy zakończyłaś "działalność".
    DZIĘKUJĘ, ŻE WRÓCIŁAŚ! :)

    Mała.

    OdpowiedzUsuń
  41. A można wiedzieć ile rozdziałów masz już napisanych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba nigdy aż tak się nie jarałam, wraca moja idolka, aaaaaaaaa <3 Już nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idolka? :D Jak słodko!

      Usuń
    2. No oczywiście! Uwielbiam Cię od pierwszego rozdziału i będę wielbić do końca świata <3 Czekam bardzo na nowości.
      Trzymaj się ;*

      Usuń
  43. aaaaaaaaa ^^ jaram się *-* czekam ze zniecierpliwieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  44. aaaaaaaaaaa ! tak się cieszę ! nareszcie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Na pewno nie zapomniałam o Tobie. Przepraszam, że dopiero teraz się ujawniam, bo o wiele wcześniej już czytałam Twój blog, ale tak jakoś wyszło. Nie mogę się doczekać, aż zaczniesz udostępniać rozdziały. :)
    Zniecierpliwieniem czekam!
    Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Moje życie właśnie stało się lepsze! Strasznie cieszę się, że wracasz i mam nadzieję, że już jutro zobaczę nowy rozdział :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooo! Miło, na pewno będę czytać! ;D
    Dzięki Twojemu opowiadaniu przekonałam się do Zbyszka, za co dziękuję ;)
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie na nowe opowiadanie: http://walcze-bo-warto.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że ja tylko zapożyczyłam dane, postać jest wymyślona. :)

      Pozdrawiam również. ;>

      Usuń
  48. LUDZIE ! Vesper do nas wraca ! :D:*

    OdpowiedzUsuń
  49. No no pszczółki, do roboty, bo królowa wróciła :D
    Znowu zaczną się ataki serca, co dziesięciominutowe sprawdzanie czy aby nowy rozdział się nie pojawił... Mmm, cudnie miodnie będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. jejkaaaa! czekałam na to, Twoje opowiadanie jest przezajebiste, nie mam nic więcej do dodania! czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdzial!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć. :) Mniej więcej dwa tygodnie temu koleżanka poleciła mi przeczytanie twojego bloga. Wysłała mi linka i gdy to otworzyłam trochę się przeraziłam: aż 90 rozdziałów :D No ale cóz, zaczęłam czytać pierwszy rodział, drugi, trzeci, czwarty aż w końcu wczoraj skończyłam. i wiesz co? Popłakałam się, po prostu rozkleiłam jak dziecko. Ze wzruszenia. Wiem, że to fikcja , ale czytasz i płaczesz, trochę tak jak z książką. Byłam taka szczęśliwa że Aneta i Zbyszek są razem, że wzieli ślub i mieli dzieci. :) Czytałam kilka blogów, ale inne te "blogerki" mogą Ci buty szorować ! Jesteś naaaaaaaaaaaaajlepsza ! :) Piszesz niesamowicie, fantastycznie, nawet nie wiem co jeszcze powiedzieć. Nie wybaczę Ci tylko jednego : DLACZEGO DZIECKO KUBIAKÓW ZMARŁO ?! :(

    Z niecierpliwością czekam na twoje nowe opowiadanie, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsze niż to pierwsze. Chociaż nie, nie da sie napisać czegoś lepszego od histroii Anety i Zbyszka. To było GENIALNE ! JESTEŚ MISTRZEM ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrów tę koleżankę! :>

      O, akurat mam kilka par do wyczyszczenia. :D

      Przepraszam za tamto! :<

      Dziękuję bardzo! ;>

      Usuń
    2. Jak najszybciej dodaj nowe rozdziały, bo już nie mogę się doczekać :D I nie masz za co dziękować, bo taka jest prawda ! :)

      Usuń
  52. w końcu wracasz ! :D szczerze,to nawet myślałam o Tobie :D nie moge sie doczekać nowego opowiadania :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciesze się <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś cudowna dziękuje Ci, że wróciłaś !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku..ale fajnie, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Weszłam powspominać tego bloga. Poczytać jeszcze raz rozdziały a tu jeb! zaskoczenie! piszesz nową historię <3 dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń