niedziela, 26 maja 2013

Powiadomienie



Bardzo Was przepraszam, ale muszę zawiesić bloga na czas nieokreślony. Dzisiaj rano wylądowałam w szpitalu i nie mam pojęcia kiedy mnie stąd wypuszczą. Jestem już po jednej operacji,  mam dość tego miejsca. Opowiadanie mam zapisane na laptopie, który jest w domu, dlatego nie będę w stanie dodawać rozdziałów przez czas pobytu w szpitalu. Żałuję, że nie zrobiłam kopii - gdybym zapisywała opowiadanie na tablecie mogłabym je Wam teraz udostępnić.

Hejtować śmiało, macie do tego prawo. Obiecałam, że epizody będą pojawiać się codziennie i niestety, przez dzisiejszy wypadek, nie będę mogła się z tego wywiązać. Jeszcze raz bardzo, bardzo przepraszam.

354 komentarze:

  1. Tutaj nie ma za co przepraszać. To zrozumiałe, że będąc w takiej sytuacji zawieszasz bloga. Ale co się stało? Dawaj znać co tam, bo będę się martwić.
    Trzymaj się Kochana i wracaj do nas! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, wrócę najszybciej jak się da! :)

      Przechodziłam przez ulicę (po pasach, miałam zielone światło) kiedy wjechał we mnie granatowy Fiat Panda. Straciłam przytomność i ocknęłam się dopiero tutaj, jakaś kobieta zadzwoniła po pogotowie.

      Usuń
    2. Boshe, no co za idiota z niego. Kto mu dał prawo jazdy. Ja pierdole, no słów brak.
      Operacja? Ale to na co? Coś złamane, coś?

      Usuń
    3. Już wiem. Pęknięte żebro, dwa krwiaki i coś ze ścianą aorty. Nie znam się na tym, godzinę temu był u mnie brat przyjaciółki, chirurg, i co nie co mi wyjaśnił.

      Podobno na jednej operacji się skończy . :)

      Usuń
    4. Ludzie... Jakbym tego gościa dorwała, to bym mu urwała ten pusty łeb.
      Wracaj nam do zdrowia. :)

      Usuń
  2. Zdrowie, ważniejsze jest od opowiadania.! Życzę dużo zdrówka :) Ja ostatnie 2 lata spędziłam co chwila w szpitalu. xd nie ma to jak mieć zapalenie stawów. :l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;)

      Oj. Ja jestem tu kilka godzin i już mam dość.

      Usuń
    2. Współczuje naprawdę! Ja ostatnio miałam zabieg chyba artroskopii stawu skokowego, to chyba z 3 tygodnie leżałam, bo mi źle zszyli, a na kolanach to już wgl 3 blizny mam :<

      Usuń
    3. Dziękuję. ;>

      Oj. :(

      Usuń
  3. Nic się nie dzieje. Zdrowie jest przecież ważniejsze. Mam nadzieję, że to nic poważnego i szybko będziesz mogła opuścić polską placówkę służby zdrowia zwaną "szpitalem". Nie dziwię się, że masz jej dość. Będę czekać ile będzie trzeba, żeby dalej czytać przygody Edzi i Pita.
    Pozdrawiam, A.
    PS. Nie masz za co przepraszać. Nie mogłaś przewidzieć, że wylądujesz w szpitalu, więc nie było to zależne od ciebie, a jak powszechnie wiadomo, wypadki chodzą po ludziach.
    Nie mogę się doczekać Twojego powrotu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Jestem po jednej operacji, zrobili mi już sporo badań. Ogólnie jestem nieźle poobijana, ale chyba nie jest źle.

      Dziękuję jeszcze raz. ;)

      Usuń
  4. To zrozumiała stuacja, ja nie zamierzam hejtować. Wrócisz, kiedy bedziesz w stanie. Wracaj szybko do zdrowia. :*
    VE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje , że to nic poważnego i szybko do nas wrócisz. Daj czasem znać jak się czujesz
    Trzymaj się tam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję, dziękuję. ;)

      Usuń
  6. Co tam Blog, ważne abyś wróciła do pełni sił:)
    Co się stało, jesli mogę zapytac?...

    Życzę dużo zdrowia i szybkiego powrotu. Trzymaj się Vesper:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam rozjechana na pasach bez powodu, pozdrawiam kierowcę, który zwiał. ;)

      Dziękuję, pozdrawiam ciepło. ;>

      Usuń
  7. Nie masz za co przepraszać!Mam nadzieję, że nic poważnego Ci się nie stało.Będziemy czekać na twój powrót!Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę szybkiego powrotu do zdrowie, bez komplikacji. Blogiem się nie przejmuj, tylko zajmij się swoim zdrowiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za co ty przepraszasz.?! Jak przeczytałam, że jesteś w szpitalu to aż mi sie slabo zrobiło. Mam nadzieję, że to nic poważnego, ale jeśli operacja to chyba nic dobrego. ;(
    Dawaj znać co nowego sie u Ciebie dzieje.
    Wracaj szybko do zdrowka, czekamy na Cb. ;) ;*
    Pozdrawiam
    ~Malinaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt mi nic nie mówi, także jedyne co wiem to to, że potrącił mnie samochód, jestem po jednej operacji i wszystko mnie boli.

      Dziękuję bardzo, pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. O matko, jaki wypadek? Bardzo trzymam kciuki, że szybko wrócisz do zdrowia. I mam nadzieję, że to nic poważnego?
    Trzymaj się i daj czasem znać, jak się masz.
    G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś idiota potrącił mnie samochodem na pasach i uciekł.

      Dziękuję!

      Usuń
    2. Ja pierniczę. Najgorszy jest moment, w którym Ty cierpisz przez idiotyzm innych, prawda?
      Tym bardziej trzymam kciuki i bardzo ściskam!

      Mam nadzieję, że na tego gnojka wywali się dziś drzewo, o!

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  11. Dziewczyno! Absolutnie nie masz za co przepraszać! Zdrowiej nam szybko! Mam nadzieję, że to nic poważnego.
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepraszaj. Najważniejsze żebyś wyzdrowiała i wróciał do formy. Mam nadzieję, że nic poważnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam mocno kciuki za szybki powrót do zdrowia ! :*
    Trzymaj się!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko! ;o
    Trzymaj się tam w tym szpitalu ;* Zdrówka życzę <3
    Czekamy na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za co ty przepraszasz.?
    Nie masz za co:D
    Wracaj do zdrowia, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.:>
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co? My cię hejtować za to że jesteś w szpitalu?! To by było chyba nie na miejscu i nie sprawiedliwe bo przecież sama się pod koła samochodu nie pchałaś. Ktoś kto cię potrącił i uciekł będzie się smażył w piekle.
    Ja do szpitala jestem przyzwyczajona bo moja mama tam pracuje więc chcąc nie chcąc byłam tam wiele razy. Poza tym sama często jestem w klinice bo choruje więc to norma :D
    Trzymaj się Vesper! Masz od nas czytelników wieeeeelkie wsparcie i gigaaaa uścisk na poprawę humoru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale z drugiej strony mogłam sto razy się rozejrzeć, a tego nie zrobiłam. Byłam na pasach, miałam zielone, ale najwyraźniej tamtego kierowcę prawo i przepisy ruchu drogowego nie obowiązują. :)

      Dziękuję bardzo, przyda się taki uścisk. ;>

      Usuń
    2. Każdego obowiązuje prawo i każdego spotka kara. Jak nie teraz to później ale słono zapłaci za to że uciekł i ci nie pomógł.
      Uwierz mi nie wiem czy rozglądanie by ci pomogło. Mnie raz o mało co a motor by nie zabił. Spokojnie przechodziłam przez pasy uprzednio się rozglądając a tu siuu kilkanaście centymetrów ode mnie. Dobrze że szła koleżanka z tyłu za mną i mnie pociągnęła.
      Mam nadzieję że bardzo szybko wrócisz do zdrowia i wyjdziesz ze szpitala :D

      Usuń
    3. Również mam taką nadzieję. :)

      Usuń
  17. Nie masz za co przepraszać, to wina tego idioty, co Cię potrącił, a nie Twoja.
    Trzymaj się cieplutko i wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  18. O mój Boże, pieprzyć opowiadanie! Wracaj jak najszybciej do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez monitoring go nie złapią? Pamiętasz gdzie Cię potrącił?
    Wracaj do zdrowia :). Mamy wysłać Ci paczkę żywnościową czy wytrzymasz ze szpitalnym jedzeniem?
    Nie przepraszaj, przecież to nie Twoja wina.

    POng

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go szukają, powiedziałam im wszystko co wiem.

      Mama przywiozła mi mnóstwo rzeczy, niezły prezent jej zorganizowałam na 26 maja... :c Poprosiłam o laptopa, ale zabroniła mi pracować. Siostra przemyciła dla mnie tablet. Leżę i się nudzę, wszystko mnie boli. Zaraz znów mnie pewnie wyciągną na jakieś badania. Chcę do domu!

      Usuń
  20. O mój Boże! Mam nadzieję, że nic poważnego Ci się nie stało. Nie przejmuj się nami, zajmij się teraz swoim zdrowiem, kuruj się i jak najszybciej do nas wracaj.
    Jak najszybszego powrotu do zdrowia! Kochamy Cię Vesper!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wrócę jak najszybciej! :)

      Usuń
  21. Oj, no to nie masz za ciekawie :(
    Mnie trzymali w szpitalu 5 dni z powodu zasłabnięcia w szkole (nie straciłam przytomności). Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)

      5 dni? :o Nie chcę tu tyle siedzieć. :C

      Usuń
    2. Ja leżałam 5 dni tylko dlatego, że prawie zemdlałam :D
      Mogę zdradzić, że pobyty w szpitalach są lepsze od jakiejkolwiek diety :D Jedzenie niedobre, ograniczona ilość posiłków, mało co jest na talerzu, także jak wrócisz do domu będziesz ważyła 3 kg mniej :D

      Usuń
    3. O, to chyba będzie jedyny plus. Chociaż mam tutaj mnóstwo pyszności, mama zrobiła duże zakupy. :)

      Usuń
  22. A można spytać jaką operację miałaś? Coś połamanego czy co to było? Wracaj do zdrowia, opowiadaniem się nie przejmuj, my cierpliwie na Ciebie poczekamy :)
    Pozdrawiam najgoręcej jak się tylko da :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pęknięte żebro, krwiaki i uszkodzona ściana aorty.

      Dziękuję bardzo, pozdrawiam ;)

      Usuń
  23. Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  24. To nie twoja wina, że znalazłaś się w szpitalu :) Osobiście nie przepadam za tym miejscem (złe wspomnienia), ale nie o mnie ty chodzi :) Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia i żeby wszystko było dobrze :)
    Pozdrawiam i trzymaj się ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie lubi szpitali. :(

      Dziękuję bardzo, pozdrawiam ;)

      Usuń
  25. Nikt nie ma zamiaru cię hejtować . Przecież zdrowie jest ważniejsze , niż opowiadanie. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najważniejsze , jest to żebyś szybko wróciła do zdrowia ;) A my będziemy cierpliwie czekać ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie masz za co przepraszać. Każdy doskonale rozumie to co Ci się przydarzyło. Jesteś tu z własnej woli a nie z przymusu.;) Szybkiego powrotu do zdrowia. ; *
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ajj wiem w jakiej sytuacji jesteś, bo sama leżę w szpitalu po operacji..
    A lekarze teraz to jakaś kpina, jeden tak mnie wyprowadził z równowagi swoim tekstem, ale co zrobisz.. nic nie udowodnisz dla lekarzy
    ale przynajmniej też Mu dogryzłam i powiedzieli, że więcej mnie do tego szpitala nie przyjmą hehe
    Zdrówka kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Weź ty za coś takiego przepraszasz?! I że niby mamy hejtować?!
    No prosze Cie...
    Nie bd pytać dlaczego jesteś w szpitalu, bo widziałam Twoje odpowiedzi na poprzednie komentarze...
    Co za baran! I jeszcze uciekł!
    Trzymaj się tam w tym "szpitalu" i szybko wracaj do zdrowia. I informuj jak się tam czujesz!! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty weź nas tu nie przepraszaj! Przecież nikt Cię hejtować nie będzie! To nie jest Twoja wina, że znalazłaś się w szpitalu! A można wiedzieć co się stało, że się tam znalazłaś?
    Zdrowiej nam szybko! ;D
    Pozdrawiam ciepło i życzę dużo zdrówka! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrącił mnie pewien sympatyczny pan, który zwiał z miejsca wypadku. Pozdrawiam go serdecznie!

      Dziękuję, pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. O kurwa! Co za gnojek! Za jaja go powiesić i wykastrować!
      Szybko wracaj do zdrowia, my na Ciebie na pewno będziemy czekać. ;D

      Usuń
  31. Nie masz za co przepraszać, naprawdę, zdrowie jest najważniejsze. Ten kierowca to idiota, kto dał mu prawo jazdy?! A mogę zapytać, czemu miałaś tę operację? Jakieś złamanie czy coś? Szybkiego powrotu do zdrowia, kochana ;* Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pęknięte żebro, krwiaki i uszkodzenie ściany aorty.

      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  32. Szybkiego powrotu do zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie masz za co przepraszać. Dopadnę tego kierowcę, który ci to zrobił!
    Wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyprowadź go do mnie, chętnie z nim porozmawiam. ;>

      Dziękuję ;)

      Usuń
  34. Wracaj do zdrowia :* to najważniejsze, my poczekamy :) Najważniejsze żeby nic Ci nie było :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Średnio mnie obchodzi opowiadanie gdy jesteś w szpitalu. Teraz nowe epizody są akurat najmniej ważne. Trzymaj się Kochana, mam nadzieję, ze nie umrzesz tam z nudów, że wszytko będzie dobrze i szybko Cię wypuszczą.
    Jakbyś chciała pogadać czy coś, to myślę że możesz nie tylko ze mną. Po prostu napisz dwa słowa w jakimś kolejnym powiadomieniu a my cię zasypiemy odpowiedziami, innymi pytaniami i z godzinę będziesz nam odpisywać (zawsze jakieś zajęcie ;P). Jakby co, masz też mojego maila, jakbym mogła Ci jakkolwiek pomóc to daj znać. Tylko pamiętaj że jestem z Warszawy i do Poznania się kawałeczek jedzie ;P

    Buziaki, jesteśmy z Tobą, Malin. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wracaj do zdrowia:) Blog może poczekać My też będziemy czekać:) obiecje modlitwe byś szybko powróciła do zdrowia:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepraszam bardzo za co ty przepraszasz?! Wracaj do zdrowia a my spokojnie będziemy czekać na kolejne rozdziały :)
    Jednak wiem co czujesz... W czwartek wyszłam ze szpitala :(.
    Dwa razy zasłabłam w szkole w ciągu 15 min. :(. I co się okazało? Wada serca i podejrzenie arytmii :(.

    P.S. Trzymaj się i daj znać jak się czujesz ;)
    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieję, że będzie lepiej. :c

      Dziękuję, pozdrawiam ;)

      Usuń
  38. O cholera! Współczuję z całego serca i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymaj się tam!

    A opowiadanie nie zając, nie ucieknie :) My będziemy cierpliwie czekać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Serce mi staneło :-D Vesper nie przejmuj sie i wracaj do zdrowia :-D My wierne fanki poczekamy aż dojdziesz do zdrowia :-D W końcu zdrowie najważniejsze :-D Mam nadzieje że to nic poważnego :-D
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurczę dziewczyno bardzo się ciebie żałuję, wiem co to znaczy szpital, byłam zaledwie 3 godziny, a już miałam dość. Wracaj do zdrowia. Tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobrze,ze jakas kobieta zadzwonila po pogotowie,teraz to taka znieczulica jest ,ze strach wychodzic z domu.
    Sloneczko trzymaj sie i zdrowiej! I niech dopadna tego idiote ,to nogi z du..tylka powyrywam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezus Maria!!!!
    Jak to? Jak to ktoś Cię potrącił?
    Co Ci się stało?
    Coś poważnego?
    Jakieś obrażenia wewnętrzne, połamane kości itp.?
    Czy tylko poobijana jesteś?

    Jezu Jezu! Wracaj do zdrowia!!!!!!

    Czekamy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. :) Pęknięte żebro, krwiaki i uszkodzona ściana aorty.

      Dziękuję. ;>

      Usuń
    2. Jak spokojnie!? co spokojnie, jak takie rzecz się dzieją :O.
      Z tego wszystkiego nie nauczyłam z fizyki i się popłakałam :O.

      Usuń
    3. Nie płacz i siadaj do książek! :)

      Usuń
  43. Matko, aż mi serce podeszło do gardła jak przeczytałam, że jesteś w szpitalu... Wracaj do zdrowia jak najprędziej...
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  44. Idiota, to mało powiedziane. Normalnie aż mi się nogi ugięły, jak to przeczytałam. Zdrowiej kochana jak najszybciej i koniecznie daj znać jak będziesz się czuć..
    Ślę buziaki i tylko mam nadzieję, że nic Ci nie będzie..
    Gdybym mogła, to właśnie siedziałabym w jakimś środku transportu do Poznania do Ciebie. Mimo, że się nie znamy, a ja mało się udzielam, choć zawsze czytam, to bardzo Cię lubię. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Możecie śmiało mnie odwiedzać, strasznie mi się tu nudzi a mama co chwilę wyrywa mi tablet albo telefon z ręki i każe mi odpoczywać.

      Usuń
  45. nie ma za co hejtowac! Zdrowiej nam :**

    OdpowiedzUsuń
  46. Trzymaj się Vesper ;) Nikt Cię nie będzie hejtował. Zdrowiej nam tam szybko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wracaj do zdrowia i za nic nie przepraszaj! My poczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Wracaj do zdrowia i za nic nie przepraszaj! My poczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Wracaj do zdrowia i za nic nie przepraszaj! My poczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Jezu trzymaj się KOCHANA :* jesteśmy z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  51. nie masz za co przepraszać, rozumiemy Cię! wracaj szybko do zdrowia, będziemy czekać! :')

    OdpowiedzUsuń
  52. I Ty jeszcze chcesz za coś przepraszać?! Nie ma mowy! Trzeba być jakimś ostatnim niedorozwojem żeby Cię za coś takiego hejtowac!;) Wracaj do zdrowia, my na pewno będziemy na Ciebie czekać! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wrócę najszybciej jak się da! ;>

      Usuń
  53. O BOŻE VES!
    Mam nadzieję, że szybko dojdziesz do siebie. Po wyjściu zrób badania kontrolne w innym szpitalu lub swoim ośrodku zdrowia tak dla pewności, że wszystko jest dobrze.

    O epizody nikt się nie gniewa i nie focha ani nie będzie hejtów. A jak będą to się z nimi osobiście rozprawię!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie wypis na żądanie, mam dość tego szpitala.

      Dziękuję bardzo, pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Pełnoletnia jesteś to możesz z tego skorzystać :)

      Usuń
    3. Teoretycznie mogę, ale moja mama ma inne zdanie. :(

      Usuń
    4. A jak wiadomo mama ma zawsze rację nawet jak jej nie ma...
      Mam nadzieję, że chociaż jedzenie jakieś zjadliwe w tym szpitalu ;)

      Usuń
    5. Prawda.

      Jedzenia szpitalnego nie skomentuję, mama wysłała tatę na zakupy i mam pełno pyszności, jest okej. :)

      Tylko nuda i brak ruchu mnie po prostu zabija. :c

      Usuń
  54. nie masz za co przepraszać .. wypadki chodzą po ludziach .. mam , a raczej my wszyscy mamy nadzieję że szybciutko wrócisz do zdrowia . I tego ci życzę :) Kuruj się :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Vesper kochana nasza! Trzymaj się słońce :* Jak tego gościa dorwe to mu łeb ukręce! A o rozdziały się nikt nie focha ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie masz za co przepraszać. :) zdrowie ważniejsze. :) szybkiego powrotu do zdrowia. :) trzymaj się. ;**** Karolinkaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Chyba sobie jaja robisz jeśli naprawdę pomyślałaś, że ktoś będzie miał Ci cokolwiek za złe! Szczerze powiem jak zobaczyłam "powiadomienie" to serce mi na chwilę stanęło... Na medycynie trochę (czasem więcej niż trochę) się znam i jakoś optymistycznie to nie brzmi, szczególnie, że przeszłaś operację, ale Poznań ma dobre szpitale ;) Czyli się nie martwię bo na pewno jesteś w dobrych rękach ;)
    Sama czuję się jakbym była w szpitalu, mimo że siedzę w domu... Dwóch chorych na pokładzie, jeden bardzo poważnie więc myślami i sercem jestem z Tobą!

    Pozdrawiam (dziś szczególnie bardzo, bardzo, bardzo!), Ania.

    OdpowiedzUsuń
  58. po przeczytaniu co się stało mam gęsia skórkę.
    dobrze, że ktokolwiek Ci pomógł, bo ostatnimi czasy obojętność ludzi jest dobijająca :o
    DUZO ZDROWIA! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie wiem jak mocno uderzył cię ten palant i jaką miałaś operację, ale odpoczywaj. Nie wypisuj się na żądanie, poczekaj jeszcze 2 dni, proszę cię :) U mnie się tacy zniecierpliwieni wypisywali kilka godzin po operacji i mdleli na ulicach.
    Teraz odpoczywaj. Masz telewizor w sali za 2 złote za godzinę? Tylko to pamiętam z polskich szpitali :D
    KI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie tu nudno, nie wytrzymuję bez ruchu - muszę poćwiczyć, pobiegać...

      Usuń
  60. Zgadzam się z całą reszt u góry, którzy uważają że nie masz za co przepraszać, życie jest dziwne i nigdy nie wiadomo co się stanie. Najważniejsze jest to abyś wyzdrowiała i aby wszystko było dobrze! ;) Hejterzy niech hejtują, od tego są! no ale tu raczej nie ma czego hejtować!
    Jeszcze raz zdrowiej! Duuużo odpoczywaj, my zawsze będziemy na Ciebie czekać :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też się zgadzam z resztą. Nie musisz nas przepraszać, to nie twoja wina! Wszyscy trzymamy kciuki za twój szybki powrót do zdrowia, blog poczeka :) Obyś prędko do nas napisała.
    Pozdrawiam i trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  62. My poczekamy, tym się nie przejmuj. Najważniejsze, żebyś szybko wróciła do zdrowia!
    Trzymaj się tam jakoś! ;*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeju Vesper, zdrowiej!!! Nawet nie wiesz jak się wystraszyłam. :c Mam nadzieję że wszystko szybko się zagoi i za miesiąc będziesz jak nowa! :*
    Zdrowia Vesper! :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :> Za miesiąc? :c Nie wytrzymam tyle.

      Usuń
  64. Wracaj do zdrowia Kochana :*
    My poczekamy, nie masz za co przepraszać ;*

    Hiena

    OdpowiedzUsuń
  65. Vesper nie ma za co przepraszac!
    Trzymaj sie tam w tym szpitalu :-*
    Jestem z Tobą :-*
    Mała.

    OdpowiedzUsuń
  66. Opowiadanie nie jest teraz ważne. Najważniejsze jest Twoje zdrowie :D mam nadzieję, że jak najszybciej wyzdrowiejesz :D To nie Twoja wina :D Trzymaj się ;**

    OdpowiedzUsuń
  67. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wracaj prędziutko do zdrowia, bo jest najważniejsze ;) a reszta to teraz pikuś.

    OdpowiedzUsuń
  69. Vesper, trzymaj się tam tylko! Twoja mama ma rację, naprawdę nie powinnaś się przemęczać. Leż i odpoczywaj i szybko do nas wracaj.
    Uszy do góry i nie marudzimy, tylko zdrowiejemy! ;)

    Zdrówka życzę,
    Żyraffa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;> Strasznie mi się tu nudzi. Wczoraj wieczorem wyszłam do łazienki i poćwiczyłam trochę - oszalałabym bez ruchu.

      Usuń
  70. Jakie hejty? Błagam Cię... Wracaj szybko do zdrowia, a nie głupoty piszesz!

    Mam nadzieję, że na tej jednej operacji wszystko się skończy! Oprócz zdrowia to chyba muszę życzyć Ci powodzenia i wytrwałości. Po szpitalu w moim mieście wiem, że przyjemne miejsce to to nie jest :<

    ZDROWIEJ! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Vesper, wracaj do zdrowia!
    My wszystko rozumiemy!

    Będziemy czekać, a Ty się wykuruj :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ty za nic nie przepraszaj. Opowiadanie nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest Twoje zdrowie. Też nie lubię szpitali.. :/
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    Pozdrawiam, no_princess ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. Przyznam się, że dopiero teraz ponownie zawitałam na twojego bloga. Jednak muszę Ci przyznać, że pieszesz niesamowicie. To już druga historia o siatkarzach i jestem pełna niepokoju co przyniesie kolejny epizod.
    Oczywiste jest to że nikt nie ma Ci za za złe, że zawiesiłaś bloga bo wylądowałaś w szpitalu z przyczyny od Ciebie nie zależnej. Jakbym dorwała tego kierowcę to bym go udusiła, bo jak się ma prawo jazdy to trzeba uważnie patrzeć co się dzieje i jak należy kierować . Mam nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej i niedługo wyjdziesz ze szpitala i zawitasz w swoim własnym mieszkaniu gdzie mam nadzieję zdrowie będzię Ci dopisywać i będziesz z nami jak najdłużej. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    P.S. Wiem co to znaczy być w szpitalu i z całego serca Ci współczuję .
    Zapraszam do mnie :)
    http://kochamjakbardzozabardzo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. nie masz za co przepraszać! i współczuje ci pobytu w szpitalu, szczególnie jeśli to naprawdę coś poważnego, mnie trzymali przez 5 dni, chociaż nic kompletnie mi nie było, niby na obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie przepraszaj. Twoje zdrowie jest ważniejsze niż codzienne epizody :) Wracaj nam do zdrowia szybciutko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  76. Nikt nie będzie ciebie hejtował :P Wracaj szybko do zdrowia, bo to najważniejsze i nie przejmuj się nami :D Nie masz za co przepraszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to "nie przejmuj się nami"? Tak się nie da, jesteście moimi skarbami. :)

      Dziękuję ;>

      Usuń
  77. Trzymaj się kochana i bądź silna, bo to w chorobie najważniejsze :* / magrelka

    OdpowiedzUsuń
  78. Twoje zdrowie jest najważniejsze, zdrowiej kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. jakie hejty ?? .. Wracaj szybko do zdrowia :) wierni czytelnicy poczekają, bo teraz Twoje zdrowie najważniejsze :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    K. ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Vesper, co Ty za głupoty opowiadasz? :)
    Przykra sprawa, jednak mam nadzieję, że ktoś to widział i znajda go/ją! Wiem też, że to Polska i nie mogę za wiele wymagać, ale wierzę w mundurowych.

    Odpoczywaj i regeneruj się! Zdrowie najważniejsze! :)
    Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupoty to moja specjalność. ;>

      Dziękuję bardzo, pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  81. mycha, wracaj do zdrowia!! nie przejmuj się, każdy będzie czekał na następny post, czytelnicy Cię nie opuszczą:)) Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie przepraszaj nas :*
    wracaj do zdrowia Vasper , jakoś przeżyjemy to , że nie będzie kolejnych rozdziałów . Trzymamy kciuki żebyś wyszła ze szpitala jak najszybciej <3
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  83. A chcesz ode mnie oberwać?! Jak mamy Ciebie hejtować? Nie ma mowy! No bo kurczaki... Nie ma tak! Teraz na piedestale stawiamy Twoje zdrowie! Wszystkie! Już nawet nie ważne czy opowiadanie będzie codziennie! Ważne żebyś była cała i zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już oberwałam, ale co tam, mogę dostać drugi raz. :>

      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  84. Życze szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    Zapraszam na kolejny rozdział
    http://szukalas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Zdrowia życze i nie przepraszaj to zrozumiałe .

    OdpowiedzUsuń
  86. dziewczyno, tu nie ma za co przeraszać, jesteś chora, każdy to rozumie i raczej hejtów nie będzie. ;>zdrowie przeciez najwazniejsze :)szybko wracaj do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  87. dziewczyno, tu nie ma za co przeraszać, jesteś chora, każdy to rozumie i raczej hejtów nie będzie. ;>zdrowie przeciez najwazniejsze :)szybko wracaj do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie masz za co nas przepraszać. Zdrowie jest najważniejsze. Mam nadzieje że to nic poważnego i wracaj szybko do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie przepraszaj tylko wracaj szybko do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. jak bedziesz na silach to zawsze mozesz smigac dalej z pisaniem opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdziały są napisane, ale nie mam ich przy sobie i nie mam jak ich Wam udostępnić. :(

      Usuń
  91. Jak sie czujesz Vesper ? Mam nadzieje ze lepiej :-) Juz niedlugo cie wypuszcza ;-) Pamietam jak bylam w szpitalu to marudzilam i lekarz mnie wypisal ;-) Moze w szpitalu wymyslisz nowa historie? Kto wie ? Trzymaj sie cieplo ;-D
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko boli jeszcze bardziej niż wczoraj, wtedy władowali we mnie niezłą ilość proszków. Czuję każdego siniaka i każe otarcie, ale nie jest źle.

      Ja marudzę cały czas, ale mama nie da mi stąd uciec. Wczoraj udało mi się wymknąć do łazienki i trochę poćwiczyć. :>

      Planuję ucieczkę. :)

      Usuń