środa, 3 kwietnia 2013

XVII


Epizod XVI.






Przez resztę dnia stopniowo pozbywaliśmy się dowodów z nocnego seansu. Wynosiliśmy butelki pod ubraniami i w torbach. Na spacerze byliśmy trzy razy co wzbudziło podejrzenia  -  Baśka bacznie nas obserwowała. Kiedy wieczorem wszyscy wracaliśmy do swoich pokoi byliśmy wykończeni. Przez seans wszyscy krótko spaliśmy, alkohol też zrobił swoje. Cieszyłam się, że jutro jest niedziela – to był mój ostatni dzień wolnego i chciałam go w pełni wykorzystać.

- Miałam kilka dni wolnego a jest jeszcze gorzej niż było. – zażartowałam, kiedy wchodziłam na drugie piętro z siatkarzami.

- Nie da się z nim negocjować, co? – zapytał Zagumny przypominając sobie scenę sprzed kilku dni.

- Jest… uparty. – przyznałam.

- Nie podoba mi się ten typ. – stwierdził Nowakowski.

- On jest w porządku. – powiedziałam. – Wiem jak wyglądała ta akcja  w holu, poniosło go, ale to naprawdę dobry facet.

- Nie wiem jak wy, ale ja jeszcze nie słyszałem o dobrym facecie, który szarpie się z kobietą.

Wywróciłam oczami, sportowcy bardzo wyolbrzymiali całą tę sytuację. Siatkarze mieszkający na moim piętrze zniknęli w swoich pokojach, a reszta ruszyła w kierunku schodów. Kiedy szukałam swoich kluczy znikąd pojawił się Krystian. Obiecałam sobie, że zgłoszę reklamację Zagumnemu. Na moje szczęście na korytarzu był jeszcze Kurek, Nowakowski, Jarosz i Ruciak. Piotrek niczym wierny pupil od razu pojawił się przy moim boku, a reszta siatkarzy z uśmiechami na twarzy ruszyła na górę.

- Spotkałem Marka, prosił, żebym ci to przekazał. – powiedział mój sąsiad wręczając mi jakieś kartki.

Podziękowałam mu i zabrałam od niego papiery. Kiedy otworzyłam drzwi Nowakowski chwycił moją rękę i zaciągnął mnie do środka.

- Będziesz jutro rano biegać? – zapytał Krystian zaglądając do środka.

- Nie. – odparłam piszcząc, bo Piotrek zaczął mnie łaskotać.

Kopnięciem zamknął drzwi uniemożliwiając podglądanie Krystianowi.

- Jesteś niemożliwy. – zaśmiałam się. – Myślałam, że Paweł to lepiej załatwi.

- Ja tam nie narzekam. – stwierdził nie wypuszczając mnie z objęć.

- Krystian już nie patrzy. – przypomniałam mu z uśmiechem.

- Wiem. – środkowy przyciągnął mnie jeszcze bardziej.

Przez chwilę spanikowałam i stałam tam zupełnie sparaliżowana. Dopiero kiedy poczułam jego wargi na swoich odzyskałam czucie. Wpięłam rękę w jego włosy i odwzajemniłam pocałunek. Po dłuższej chwili oderwaliśmy się od siebie i zaczęliśmy się śmiać. Nawet nie wiedziałam z czego, po prostu oboje wybuchliśmy głośnym śmiechem.

- Muszę iść. – powiedziałam nie mając pojęcia co robić dalej.

- Jesteś u siebie. – odparł rozbawiony. - Ja pójdę.

Kiwnęłam twierdząco głową i otworzyłam drzwi. Kiedy wyszedł nie miałam pojęcia co ze sobą zrobić. Analizowałam całą tę sytuację, ale wiedziałam, że to i tak nic nie da, więc po chwili dałam sobie spokój. Byłam wykończona, więc wskoczyłam pod prysznic i przed dwudziestą drugą leżałam już w łóżku. Obudziło mnie głośne walenie do drzwi.

- Czy ja się kiedyś wyśpię? – jęknęłam niechętnie odrzucając pościel.

Powłócząc nogami podeszłam do drzwi. Przetarłam twarz rękami i zerknęłam w lustro. Wyglądałam tragicznie. W między czasie usłyszałam kolejne uderzenia w drzwi.

- No idę. – wrzasnęłam i z hukiem otworzyłam drzwi.

- Oho, ktoś się nie wyspał. – Ignaczak zadowolony wbiegł do mojego pokoju.

Wywróciłam oczami i ruszyłam za nim. Wskoczyłam z powrotem do łóżka i przykryłam się pościelą.

- Twój trener jest wściekły, radzę wstać. – powiedział.

- Jest niedziela. Rano. Mam wolne. – przewróciłam się na drugi bok.

- I jak? – do pokoju wpadł Kosok.

- Nie chce wstać. – Ignaczak wskazał ręką na moje łóżko.

- Za pół godziny masz być na stadionie. – powiedział Kosok. – Podobno wczoraj miałaś dostać jakieś papiery.

- O kurwa! – zerwałam się z łóżka przypominając sobie o kartkach, które dostałam od Krystiana.

Siatkarze zachichotali, a ja podbiegłam do stolika i w pośpiechu zrzucałam z niego wszystko szukając papierów. Po chwili znalazłam poszukiwaną rzecz. Szybko przeczytałam jej zawartość i popędziłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i w ekspresowym tempie się ogarnęłam.

- Bardzo jest wkurzony? – zapytałam kończąc się czesać.

- Bardzo. – w drzwiach łazienki stanął mój trener.

- Przepraszam. – powiedziałam wystraszona. – Zapomniałam o tych kartkach, myślałam, że do końca tygodnia…

Za trenerem stanął Ignaczak, który bardzo głośno chrząknął. Kosok cały czas obserwował Marka.

- W porządku. – stwierdził niechętnie trener. – Musimy zmierzyć twój najlepszy czas i porównać go z innymi. Wystartujecie za pół godziny.

- Po co? – zapytałam.

- Przed wyjazdem to powtórzymy i sprawdzimy, czy te męki w Spale cokolwiek dały.

- Dużo nas tam startuje?

- Oprócz ciebie jest siedem innych dziewczyn. – powiedział.

- Mam jakieś szanse? – zapytałam rozbawiona wychodząc z łazienki.

- Może gdybyś trenowała, a nie była na wakacjach… - westchnął, a ja zaczęłam się śmiać.

- Skopie im tyłki, zobaczysz. – powiedziałam.

- Jeśli będziesz pierwsza, i będziesz miała niezły czas postaram się zmienić trochę twoją rozpiskę.

- Chociaż o godzinę. – poprosiłam.

Marek kiwnął głową i kazał mi przyjść na stadion za dwadzieścia minut. Podbiegłam do torby i po chwili znalazłam strój lekkoatletyczny.  Szybko założyłam obcisłe, granatowe spodenki i krótki, biały top. Założyłam swoje najlepsze buty i wyszłam z pokoju poganiając siatkarzy. Wyprzedziłam grupę sportowców i pognałam w kierunku stadionu lekkoatletycznego. 


___________________________________________________________________________

Niedługo kończy mi się umowa z operatorem sieci. Uciekam z Plusa, opłaca się przejść do Play? :)

Twitter. 

93 komentarze:

  1. Jeśli o Play chodzi to jest straszny problem z zasięgiem, ale poza tym to nie narzekam. A i jeśli chodzi o reklamacje, to był incydent, że zgubili telefon, a jak się odnalazł to go nie było i w końcu wrócił do domu po prawie 6 mies. :D
    a co do ostatnich rozdziałów to z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wydarzeń ;)
    "- Jesteś u siebie." padłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeeej!! pierwsza :D muszę to zapisać w kalendarzu :3

      Usuń
    2. Ok, dzięki za informację o Play. ;)

      Usuń
  2. Dlaczego taki króciutki? :)
    Polecam orange :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 strony w Wordzie, jak zwykle. ;)

      Dzięki za pomoc. ;>

      Usuń
  3. W końcu! Piter.. a ja myślałam, że on taki nieśmiały :D

    Ja mam w Plusie, na razie nie narzekam, chociaż coraz bardziej mnie denerwuje.. Do Play jest drogo oO xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od 8 lat jestem w Plusie i nie jestem zachwycona, dlatego chcę się przenieść. ;)

      Usuń
  4. Rozdział: Aww...
    Piter mnie rozczulił ;>
    Co do Play, nie mam zastrzeżeń. Polecam ;]
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z Play'a, jestem naprawde zadowolona, mają ciekawe oferty ;D rozdział jak zwykle świetny (WKOŃCU SIE DOCZEKAŁAM :D) nie moge sie doczekać jutrzejszego ;)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie Piotrek i Edyta ♥ Ja tez mam zamiar przeniesc sie z Plusa do Playa i moim zdaniem sie opłaca bo maja ciekawe oferty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w Plusie już 8 lat, sieć mnie nie zadowala, a nawet wręcz przeciwnie. ;/

      Usuń
  7. Co teraz wszyscy uciekają do Play'a? :o Rozdział spoko, z niecierpliwością czekam na następny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Plus to badziewie. :<

      Dziękuję, również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  8. Świetny. :-D i ta akcja Piotrka z Edyta. mm. Czekam na rozwinięcie tego wątku. :-) pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Play? Proponuję T-mobile. :))
    no no. Edyta z Piotrem? Podoba mi się to.
    super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T-Mobile? Moi rodzice mają i narzekają, więc musiałabym dokładnie sprawdzić ofertę. ;>

      Dziękuję! ;)

      Usuń
  10. No Piter i Edyta, ciekawe co z tego wyniknie.; D
    Nie mogę się doczekać następnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwwwwww ♥
    - Muszę iść. – powiedziałam nie mając pojęcia co robić dalej.

    - Jesteś u siebie. - HAHAHAHAHA xd miiistrz, lubiłam Twoje poprzednie opowiadanie, ale to podoba mi się dużo bardziej, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. POCAŁOWALI SIĘ!!!<3
    Rozdział genialny, choć z niecierpliwością czekam, aż wyjawisz, co przeczytał Bartman!:)
    Przejdź do Play, też uciekłam z Plusa i nie żałuję, a wręcz żałuję, że tak późno. Cała nasza firma ma numery w play, jesteśmy zadowoleni, więc serdecznie polecam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. ;>

      Tak mnie kusi właśnie Play. :)

      Usuń
  13. Rozdział jak zwykle mega. Czekałam na niego z niecierpliwością. Przed dzisiejszym zabiegiem stwierdziłam, że muszę przeżyć bo inaczej nie przeczytam nowego rozdziału hahahahaha.

    Co do Play to polecam bo mają dobre telefony:)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;>

      Jakim zabiegiem?

      Telefon zawsze można kupić, mi raczej chodzi o ceny - ostatnio płacę ogromne rachunki. :c

      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
    2. Miałam usuwane znamie z pleców...bolało niesamowicie i boli do tej pory. Masakra:/

      Usuń
    3. Oj, współczuję. :( Trzymaj się!

      Usuń
  14. Piotrek całujący Edytę - nadal nie mogę sobie tego wyobrazić :). Taki śmiały się przy niej zrobił.
    Unikanie Kryśki jest fantastyczne.
    Czemu wybrałaś akurat Piotrka? :)

    Od kiedy przestawiliśmy zegarki, nie mogę się ogarnąć. Chodzę spać o 3 rano, wstaję popołudniu, a czas ucieka mi między palcami. Najlepiej byłoby jakbyśmy w ogóle tych zegarków nie przestawiali, bo jedna godzina do przodu czy do tyłu, a ja się nie mogę przyzwyczaić. A co będzie w poniedziałek, jak wrócę na uczelnię? :) Nie wstanę na wykłady.
    POng

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj położyłam się po drugiej i zaspałam. :c

      Usuń
  15. Jeeeej znowu swietnie *.* awww... Kurcze bardzo jestem ucieszona ze Piter zrobil pierwszy krok :)
    _____________________
    Ja sie przenioslam z plusa do playa i jestem baaaaaaardzo zadowolona :) mniej kasy zjadaja mi smsy i rozmowy, ciekawsze, tansze i wydajniejsze pakiety. No naprawde bardzo jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Oo, ja mam abonament i płacę ogromne pieniądze, dlatego chcę zmienić sieć. ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Rozdział jak zwykle świetny :)

    A co Play, to ja też ostatnio się tam z Plusa przeniosła. Nie narzekam. W Plusie nie wiadomo za co naliczyli mi ponad 100 zł rachunku.. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Ja ostatnio zapłaciłam ponad dwieście złotych, masakra. :o

      Usuń
  17. Rozdział super, ale trochę krótki. W końcu coś zaczyna się dziać między Piotrkiem, a Edytą ♥
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. A co do sieci to w Play'u chyba jakoś drogo jest do wszystkich. Tak mi się wydaje.

    Zapraszam do mnie http://mylove-volleyball.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W KOŃCU SIĘ POCAŁOWALI!
    Dziękuję Ves :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do operatora to niestety nie pomogę, bo moja cała rodzinka ma telefony w T-Mobile. :D
    A jeśli chodzi o rozdział... To wszystko mi się podoba i to bardzo. Na to czekałam. :>

    OdpowiedzUsuń
  20. nooo w koncu! :D mi piace!
    ja ci nie pomoge przeszlam z plusa do orange jako, ze dali mi duzo minut do wszystkich, darmowego neta i smsy ;D playa nie lubie, bo potem kazdy kto do playa dzwoni ma drogo xd
    -anula

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra dobra. Ja się cieszę, że oni się pocałowali (serio, szczerzenie się do monitora+głupawka po tekście "Jesteś u siebie." =chęć taty wysłania swojej pierworodnej do psychiatry), ale nadal jestem ciekawa co się Edzi przydarzyło :D czy my się kiedyś tego dowiemy? ;)

    A usprawiedliwienia chyba mi nie będziesz musiała pisać, nauczyłam się tego na informatykach (w końcu i tak nic nie robimy...). Nie umiałam tylko 3 na 30 nazw (mapa fizyczna europy. Wyspy, zatoki, rzeki i inne pierdoły), więc nie jest źle :>

    Pozdrawiam ciepło. I żeby już śnieg nie padał, tak jak dzisiaj rano ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno. ;>

      No niee, a ja już miałam zeskanować to usprawiedliwienie. :D

      U mnie właśnie zaczął padać. ;<

      Usuń
    2. Śnieg to ZUO. rano pada, potem sie topi i się człowiek rozjeżdża. Już dzisiaj zaliczyłam glebę, a do szkoly mam tylko jakies 40 m.... Nie wiem jak dojdę jutro na obcasach i w spódnicy (zaangażowali mnie w oprowadzanie ludzi z podstawówki po gimnazjum i mam być "ubrana odświętnie, gracja, elegancja. Tylko dziewczyny, jak już spodnie to BARDZO BARDZO eleganckie. I ciemne!" Szkoda, że ja takowych nie posiadam ;_;

      Usuń
    3. Ja bym się zbuntowała. ;) Jasne jeansy, biały T-shirt i dobrze skrojona marynarka - byłoby elegancko i wygodnie. ;> A szpilki zawsze można wrzucić do torebki i przybiec do szkoły w trampkach. :)

      Powodzenia jutro! :>

      Usuń
  22. łołołoło! Co tu sie dzieje! Coraz ciekawiej się dzieję ^^
    Co do sieci to ja mam w Play'u i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale robi sie ciekawie ! <3

    opłaca ;) mam juz 3 rok w play i nie narzekam ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam z Play, naprawdę spoko. Na kartę 30zł na miesiąc zupełnie wystarcza. Fajne i elastyczne pakiety, polecam. Orange to porażka, skupili się wyłącznie na opróżnianiu portfeli...
    Wrrreszcie! Już myślałam, że Piter się nie odważy ^^ Geniusz klawiatury. Niedługo trójca wieszczów narodowych powiększy się o Vesper :D A wtedy już nie będzie trójca.
    `Nie śpię, bo czekam na następny rozdział` xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł na miesiąc? :o Ja mam abonament i ostatnio płacę ponad 200 zł.

      Nie przesadzajmy. ;>

      Hahha. :D

      Usuń
    2. Równiutko co miesiąc dostaję fundusze od mamy, bo taka jest umowa. A jak wydzwonię, to mój problem. Dłuższe rozmowy lecą z telefonu z Plusa, bo więcej darmowych minut :D Tata przeniósł się do Play i taki fajny abonament miał, że dostawał co mc 500 MINUT do wszystkich sieci, wymienne na smsy. Polecam Play, bo naprawdę warto ;>

      Usuń
    3. Okej, dzięki za pomoc. :)

      Usuń
  25. Awww, wiedziałam że z Pitem coś będzie! Jaa już chcę następny!

    OdpowiedzUsuń
  26. no w końcu :) mam nadzieję, że między Pitem, a Edytą będzie coś więcej :)
    co do Play to ja niestety nie pomogę :)
    czekam jak zawsze z niecierpliwością na kolejny rozdział :)
    pozdrawiam,
    Klaudia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha Piter szaleje ;d
    rozdział świetny już chcę kolejny =D
    a co do Play to jestem tam 5 lat, polecam bardzoo.
    Nie przechodzą tylko minuty z miesiąca na miesiąc ale i tak jest ich bardzo dużooo ;d / aprillcia

    OdpowiedzUsuń
  28. haha..świetny rozdział :)..a jednak Piotrek ;D polecam orange ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem w playu i jestem bardzo zadowolona ;) świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. POCAŁOWAŁ JĄ, POCAŁOWAŁ ! A ONA ODWZAJEMNIŁA ! CAŁOWALI SIĘ !
    Wiem, wiem jestem nienormalna, ale bardzo się wczuwam ^^ Kuźwa, ale fajnie ^^ I mam nadzieję, że skopię tyłki tym dziewczyną :DDD Ja i moje zniecierpliwienie czekamy na następny rozdział :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozdzial super,jak zawsze :) polecam play z calego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Play powinno Wam wszystkim zapłacić za te pozytywne opinie. ;)

      Usuń
  32. Rozdział świetny a play jest w porządku ;D
    http://razemprzezzyciee.blogspot.com/ <--------Zapraszam do mnie ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejny świetny rozdział iii Pit awww :3 jaki aktorzyna :D
    Co do sieci ja osobiście od dłuższego czasu jestem w T-mobile i nie narzekam, zasięg mam praktycznie wszędzie i ogólnie jest dużo fajnych promocji. :) A play słyszałam, że ciężko czasem złapać zasięg i podobno dużo płacisz za rozmowy z osobami z innych sieci : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;)

      Mi właśnie chodzi o ograniczenie wydatków, dzięki za pomoc. ;>

      Usuń
  34. Osobiście play polecam :D
    W końcu się pocałowali, no! Mogę później iść spać w spokoju. Teraz tylko oczekuję na jej wygraną z innymi babami :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Play to bardzo dobra sieć. Zmieniłam właśnie plusa na play i nie narzekam na nic. Nie blokują konta, darmowych sporo, i zasięg jest praktycznie wszędzie: czy to wieś babci czy duże miasto lub piwnica. Polecam! :)
    A co do rozdziału: CUDO! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Play nigdzie nie ma sieci, z autopsji nie polecam :D niech wygra, nie wygra! :D
    p
    G

    OdpowiedzUsuń
  37. AAAA! Pocałowali się! :) Nareszcie. I ta sytuacja zaraz po tym pocałunku - świetne.
    Co do Twojego pytania, to osobiście polecam T-Mobile. Dużo promocji, tanie rozmowy i SMS-y prawie do wszystich sieci. Prawie, bo jak wiadomo do Play ma drożej, bo się nie lubią :D Zasięg jest super. Jeśli chodzi o internet w telefonie także nie można narzekać. Do tego mają jeszcze fajne oferty z telefonami.

    Pozdrawiam, no_princess ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. "- Muszę iść. – powiedziałam nie mając pojęcia co robić dalej.
    - Jesteś u siebie. – odparł rozbawiony. - Ja pójdę." rozbawiło mnie to :D Słodko, że się pocałowali :) Teraz tylko żeby wygrała! ;)

    Mam telefon w orange, ale sama zastanawiam się nad przejściem do playa. Podobno się opłaca :D


    OdpowiedzUsuń
  39. Czyli Piotruś coś ten tego z Edytą? Też coś tak czułam już po tej akcji z kwiatami. :)
    Rozdział zajebisty! :D Ciekawe co będzie dalej?
    Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. No i mamy Piotrusia w akcji :) Bardzo, bardzo dobrze! Teraz może być już tylko lepiej :) Ciekawe jak bardzo wymęczą ją na tym stadionie? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle świetny, A co do pytania, to szczerze się opłaca przenosić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile lat ma Edyta.??? No powiedz. !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zerknąć do bodajże drugiego epizodu. ;>

      Usuń
  43. o której nowy rozdział?? :>

    OdpowiedzUsuń