środa, 24 kwietnia 2013

XXXVIII


Epizod XXXVII. 








- Gdzie idziesz? – zapytał rozbawiony Nowakowski kiedy mu się wyrwałam.

- Do chłopaków. – wzruszyłam ramionami. – Oni mnie wspierają.

Piotrek się roześmiał i ruszył za mną. Usiadłam przy ognisku obok Kosoka, który pochłaniał właśnie upieczony chleb. Zabrałam mu jedną kromkę i zaczęłam ją jeść.

- Co z moją prenumeratą? – zapytał Bartman szturchając mnie.

- Co z moją wejściówką na pokaz Zienia? – odpowiedziałam pytaniem śmiejąc się.

- Piotrek pogodzony z losem? – zaśmiał się Ignaczak zerkając na Pita.

- Nie zgadzam się i już. – odparł wesoło. – Ona nie weźmie w tym udziału.

- Obawiam się, że nie ty o tym decydujesz. – uśmiechnęłam się grzejąc dłonie.

- Owszem, ja.

- Piter, nie poznaję cię. – zaśmiał się Jarosz. – Jaka dyktatura!

- Führer Nowakowski. – Żygadło był dziś w wyjątkowo dobrym humorze.

- Racja, kobiety trzeba trzymać krótko. – stwierdził Zagumny.

Posłałam mu mordercze spojrzenie, ale tylko się wyszczerzył. Uśmiechniętemu Pawłowi wybaczyłabym wszystko.

- Jesteście nienormalni. – objęłam rękami swoje nogi i oparłam głowę na kolanach.

- Ja bym się Iwonie nie dał rozebrać. – stwierdził Ignaczak.

- Nienormalni? – Bartman zerknął na mnie zaciekawiony. – To nienormalne, że nie chcemy, żeby stado niewyżytych facetów widziało nago nasze kobiety?

- Pięć minut temu chciałeś prenumeratę. – zaśmiałam się.

- Nadal chcę. – odparł wzruszając ramionami.

- Chciałabyś, żeby Piotrek się rozebrał?

- Tłumy fanek przywieszające Piotrka i jego…

Nowakowski głośno odchrząknął szturchając Kubiaka.

-…prącie nad swoimi lóżkami.

- Prącie? – Winiarski wybuchł śmiechem a tuż po nim reszta siatkarzy.

- Ja się nie rozbieram. – krzyknął Piter.

- Chciałabyś? – Ignaczak nie odpuszczał.

- Jeśli miałoby to komuś pomóc… - zaczęłam, ale znowu mi przerwali.

- Edyta… - libero kiwnął z niedowierzaniem głową.

- No dobra, nie. – przyznałam. – Ale to co innego.

- Co to za różnica? - zapytał Kubiak.

- Jeśli by chciał to ja nie miałabym nic do gadania. – powiedziałam.

- Przecież to oczywiste. – Piotrek wzruszył ramionami.

- Nie dogadamy się dzisiaj. – stwierdziłam wstając z ziemi. – Idę spać.

- Już? – Zagumny zerknął na zegarek. – Przecież dopiero… Jezu, już po dziesiątej.

- Ktoś musi przynieść ci jutro kawę. – powiedziałam ziewając.

- Dobranoc. – rozgrywający wyszczerzył się a ja odwróciłam się na pięcie i ruszyłam w kierunku drzwi.

Piotrek też wstał i dogonił mnie tuż przed wejściem. Oboje ruszyliśmy w kierunku schodów. Powłócząc nogami podeszłam do drzwi swojego pokoju na drugim piętrze.

- Naprawdę myślisz, że pozwolę ci wziąć udział w tej sesji? – zapytał z uśmiechem przyciskając mnie do drzwi.

- Naprawdę myślisz, że uda ci się mnie powstrzymać? – byłam wyraźnie rozbawiona i to go denerwowało najbardziej.

- No to zobaczymy. – odparł i pocałował mnie.

Oplotłam swoje ręce wokół jego szyi i jeszcze bardziej się zaangażowałam.

- Iskry lecą! – wrzasnął Ignaczak przedzierając się przez gwizdy i okrzyki innych siatkarzy wracających do swoich pokoi.

- Zobaczymy. – powiedziałam uśmiechając się i zniknęłam za drzwiami swojego pokoju.

Rzuciłam się na swoje łóżko i roześmiałam się bez powodu. Zdjęłam buty, bluzę i resztę rzeczy do póki nie została na mnie tylko bielizna.

- Jestem dziewczyną Piotra Nowakowskiego. – stwierdziłam rozbawiona i jeszcze głośniej się zaśmiałam.

Po kilku minutach bezsensownego śmiania się wstałam i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i zaraz potem poszłam spać. Obudził mnie telefon. Było kilka minut przed szóstką. Jęknęłam i odebrałam telefon.

- Edyta? – usłyszałam znajomy głos.

- Przy telefonie. – odparłam ziewając.

- Tutaj Anna. Rozmawiałyśmy wczoraj. – powiedziała.

Zerwałam się z łóżka momentalnie się budząc i poprawiłam fryzurę jak gdyby kobieta miała mnie zobaczyć przez telefon.

- Dzień dobry. – przywitałam się grzecznie.

- Za tydzień widzę cię w Warszawie. – odparła. – Mamy dwa dni na cały materiał.

- Dwa dni na dwanaście kobiet? – zapytałam zaskoczona.

- Ciebie fotografujemy w sobotę, po czternastej. Czasu jest naprawdę mało.

Cicho westchnęłam nie wiedząc jak dogadać się z Markiem. Wolny weekend? Wyczuwam kolejną awanturę.

- W niedzielę wieczorem robimy zdjęcie grupowe na okładkę i jesteś wolna.

Po kilku minutach zakończyłam rozmowę i poszłam się ubrać. Biegiem pokonałam trasę do kawiarni i zamówiłam to co zwykle. Kiedy wróciłam stołówka była jeszcze pusta, więc ruszyłam po schodach na górę. Na czwartym piętrze zatrzymałam się przy pokoju Pawła.

- Kawa, mistrzu. – zaśmiałam się, kiedy otworzył drzwi.

Rozbawiony podziękował i wrócił do swojego pokoju, a ja weszłam do kwatery trenera.

- Marek, kawa. – krzyknęłam słysząc, że jest pod prysznicem.

- Jesteś nieoceniona. – wrzasnął przebijając się przez szum wody.

Zadowolona poszukałam pokoju Piotrka i Bartka. Zapukałam i poczekałam chwilę, aż któryś siatkarz otworzy drzwi.

- A, to ty… - westchnął Nowakowski udając znudzonego i po chwili się roześmiał.

Pokiwałam głową i starałam się nie oblać nas wrzątkiem, kiedy Piter przyciągnął mnie do siebie i wpił się w moje usta.

- Bartek, chcesz kawę Piotrka? – zapytałam po chwili zerkając na Kurka i łapiąc oddech.

Zostawiłam kubek na stoliku i wyszłam śmiejąc się z siatkarzy walczących o kofeinę.

_____________________________________________________________________________


Daniel odchodzi, Lipe odchodzi... :(

Twitter.

66 komentarzy:

  1. Daniel odchodzi do Dynama Krasnodar czy Turcji? Lipe odchodzi? Nieee :(. Jak Antek jeszcze odejdzie, to bez nich już nie będzie to samo. Podobno pani Sabina interesowała się Konarskim, ale Sovia ma dla niego lepszy kontrakt.

    Wyobrażam sobie Piotrka wchodzącego do studia w trakcie sesji, krzyczącego "Nie zgadzam się!"

    POng

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza! ;)

      Pong

      Usuń
    2. Nie ma jeszcze oficjalnych informacji na temat dokąd Daniel odchodzi. Media piszą, że Lipe powiedział, że pójdzie za Danielem. Tam gdzie trener tam i on. Mam nadzieję, że jednak przemyśli sprawę i zostanie z nami. ;)

      Usuń
    3. Ja bym bardziej postawiła na Turcję niż Rosję. On jest Argentyńczykiem, w Rosji mu tyłek odmarznie :).
      Brazylijczyk w Rosji to też mieszanka wybuchowa. Różnice kulturowe - czasami nie do pokonania.
      Dobrze, że Rucek i Guma z nami zostają - tą dwójkę uwielbiam :). Marcin też ma kontrakt na kolejny sezon. Pożyjemy, zobaczymy. Już nie mogę doczekać się Igłą Szyte ze Spały!
      POng

      Usuń
    4. Na kanale Polsat Sport mówią o Turcji.

      Też ich wielbię. Fenomenalny przyjmujący i fenomenalny rozgrywający. Dwaj geniusze. ;)

      Usuń
  2. ''Führer Nowakowski'', hahahahahah, LEŻĘ I PŁACZĘ :D
    Ej, Lipe jeszcze nie wiadomo, fakt, mówił, że jeśli Catellani odejdzie to on także, ale zawsze może zmienić zdanie, prawda :<<< ? I nawet mi nie mów, że nie, nie chcę żeby on odchodził :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piter jaki śmiały! Jak nie on :D Rozdział suuuper i pewnie znowu się powtórzę ale no jak zawsze^^ Choć nie kibicuję Zaksie smutno mi że Lipe odchodzi :( Chyba każdy go polubił ;))
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo sympatyczny, fakt. Polscy kibice go pokochali. ;)

      Pozdrawiam. ;>

      Usuń
  4. - Tłumy fanek przywieszające Piotrka i jego…

    Nowakowski głośno odchrząknął szturchając Kubiaka.

    -…prącie nad swoimi lóżkami.
    hehe xD

    Świetny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah... Rozdział zajebisty! ^_^
    Piotruś cały czas trzyma się tego by Edytka nie pozowała do tej sesji. To takie słodkie u niego. :D
    No szkoda, że Lipe odchodzi, chociaż kibicem Zaksy nie jestem. :)
    Pozdrawiam gorąco. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Wciąż mam nadzieję, że Lipe z nami zostanie.

      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  6. Dalej jestem ciekawa czy weźmie udział w tej sesji wbrew Pitowi czy nie :P


    Z Lipe to już pewne? ;/ Bo w sumie czytałam dzisiaj, że podobno jego kontrakt był "zależny" od Castellaniego. Coś w stylu, że jeśli trener odejdzie to on też... Szkoda kurde bo to mega siatkarz! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://eurosport.onet.pl/siatkowka/plusliga/luis-felipe-fonteles-pojde-tam-gdzie-castellani,1,5475660,wiadomosc.html

      Lipe jest świetny. Mam nadzieję, że zostanie w Zaksie. :)

      Usuń
    2. noo czołówka Zaksy! Lipe, Rouzier, Guma, Rucek, Możdzon, Gacek. On musi zostać w tym zespole!

      Usuń
  7. Cudoo:D

    Chociaż kibicuje Resovii, to szkoda ze Castellani i Felipe odchodzą. Był to strzał w dziesiątkę, najlepszy transfer tego sezonu jak dla mnie. Mam nadzieje ze pomimo tego, ze Daniel odszedł, to jednak Lipe się zastanowi i zostanie w PlusLidze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;>

      Też tak uważam, Lipe jest fenomenalny.

      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  8. Trzy czy dwa dni mnie nie było, a tu już tyle się porobiło. Ja na miejscu Edyty bym się nie rozebrała nawet gdyby mi zapłacili, nawet jeśli to szczytny cel. Wydaje mi się, że w inne sposoby można zebrać pieniądze. ;) A zachowanie Pita jest w su procentach normalne.
    Zmian w Zaksie nie powinnam komentować, bo ten klub to nie moja bajka, ale szkoda, że Lipe odchodzi. Polubiłam jego bitwy z Rouzierem na tt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zauroczona w tym siatkarzu. Fenomenalna gra, świetna osobowość, sympatyczny gość. ;)

      Usuń
  9. Lipe też? To teraz wyczuwam wielkie zmiany w polskiej siatkówce. Skra, Zaksa, Delekta... Jestem ciekawa co z tego wyniknie. Zazdrosny Pit<3 Jestem strasznie ciekawa co z tego wyjdzie;)) Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak.

      Tylko w Resovii mało zmian. :)

      Pozdrawiam. ;>

      Usuń
  10. Moja reakcja po dowiedzeniu się że odchodzą "ku*wa mać" tak kultura wyższa wiem :-D Ale jak nooo mój drugi idol odchodzi no Lipe zostań :-D Teraz z autografem moge się pożegnać :-D Będę to przeżywać jak Żyd okupacje :-D Ale w jego miejsce widze Kurka bo podobno wraca do Polski :-D
    PS. Rozdział genialny:-D
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kibice Zaksy szykują jakąś akcję, żeby przekonać go do zostania. Oby Lipe nas posłuchał! ;)

      Dziękuję, pozdrawiam. ;>

      Usuń
    2. Ooooo przyłącze sie dla niego obleje egzaniny na koniec gimnazjum :-D A co mi tam raz się żyje :-D Mam nadzieje że zostanie kocham go za jego asy i wybuchowość na boisku :-D Lipe zostań i za rok ZAKSA do kopie Castellaniemu i pokona jego zespół w finale Ligi Mistrzów i bedziemy mieli złoto :-D Takk wyobraźnia już mi działa :-D
      Pozdrawiam J.

      Usuń
    3. Zagrywkę ma cudowną, fakt. ;)

      Marzenia! :>

      Usuń
    4. Jakie marzenia ??? Rzeczywistość :-D Ja tam w to wierze bo jestem straszną optymistką:-D Już nie zanudzam tylko ide na angielski sobie przypomnąć co nieco i będzie po egzaminach :-D
      Pozdrawiam J.

      Usuń
    5. Bez Lipe i Daniela będzie ciężko. Ale mam nadzieję, że Twoje słowa się sprawdzą.

      Powodzenia na egzaminie, pozdrawiam. ;>

      Usuń
  11. Tak, na facebooku'u tworzy się akcja ludzi, którzy chcą, aby Lipe został.

    "FUHRER Nowakowski" ! hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Piter mnie rozwala w pozytywnym sensie :)
    Castellani odchodzi do Fenerbahce, ale mam nadzieje, że jednak Lipe pozostanie :) Chociaż może wydziwiam, ale Lipe pisał na tt jakby się żegnał...Nie wiem jak to się stało, ale Lipe jest tak pozytywną osobą, ma tak niesamowitą relacje z fanami, że przywiązałam się do niego. Czekam tylko na wiadomość "zostaje w Zaksie" i mam nadzieje, że innej nie będzie.
    Vivianna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. ;>

      Nie da się nie lubić Fontelesa, jest genialny. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Sympatyczny ! :)

    Ehh, wielka szkoda, że odchodzą . ;/

    Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle śmiesznych rzeczy wydarzyło się w tym rozdziale, że aż bardzo miło się czyta, zresztą miło jak zawsze ;> Ciekawe jak to będzie z tą sesją :D Rozdział - świetny! :)

    Niestety, zdążyłam już polubić Lipe... Daniela zawsze szanowałam i ceniłam... :c

    Pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      Jest przesympatyczny!

      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  15. Rozdział świetny. Mam nadzieję, że Marek da Edycie wolny weekend.
    Nie lubię Castellaniego. Jak dla mnie może odchodzić :)

    Pozdrawiam, no_princess ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;>

      No ale nie powiesz mi, że nie lubisz Felipe. ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Szczerze? Nie, nie lubię. Ogólnie nie lubię Zaksy... także tego.. W sumie skoro jej nie lubię to nie powinno mnie obchodzić, co się dzieje z trenerami i zawodnikami.. Ale jakoś trenera, z pewnych powodów, nie lubię najbardziej.. :)

      Usuń
    3. To mnie zaskoczyłaś. ;)

      Usuń
    4. Tak? :) To chyba dobrze?

      Usuń
    5. Każdy ma własne zdanie. Ja ich lubię, Ty nie. To normalne. :)

      Usuń
  16. Piotrek jest po prostu prześwietny :) no nie da się nie śmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oni mnie rozbrajają! Miłość kwitnie, a do tego humor i jest genialnie! Bardzo jestem ciekawa, co w końcu z tej sesji wyniknie. A co do Lipe, to ja bardzo go lubię i cenię, to również, kocham ten jego charakterek! Daniel też odchodzi... Zaksa się sypie, szkoda wielka, że ich nie będzie. Bardzo się zżyłam z tą drużyną... Właśnie na końcu sezonu najbardziej niemiłe są rozstania, zamieszanie z transferami itd. I tak, co rok przeżywam odejścia zawodników...
    Pozdrawiam, Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jego zachowanie na boisku, jest niesamowity. ;)

      Oby Lipe został...

      Pozdrawiam. ;>

      Usuń
  18. Lekka pomyłka w tekście nieźle mnie rozbawiła, a mianowicie; " Ona nie weźmie udziału w tym udziału":D
    Ty smucisz się z tego, że zawodnicy Zaksy odchodzą, a ja straaasznie cieszę się, że Alek i spółka zostają w Rzeszowie ;) Odchodzi ponoć tylko: ZB9, Dobrowolski i Kovacevic, wszyscy opłakują Bartmana, ale ja i mój tata jakoś nie przepadamy za tym zawodnikiem.;) Zdecydowanie za dużo gwiazdorzy ! ;)
    Głowa do góry;) I gratuluję Twojej Zaksie walki w finale.;)

    Kibic Resovii, Patrycja ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, już poprawiam. ;)

      Pozdrawiam. ;>

      Usuń
  19. Führer Nowakowski nananannaannaanananananan!
    Jesteś rewelacyjna. Jestem bardzo ciekawa, jak rozwinie się sprawa z kalendarzem :)
    Proszę, obiecaj mi, że nigdy nie skończysz pisać, prooszę:D
    p
    G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)

      Tego obiecać niestety nie mogę. :c

      Pozdrawiam! ;>

      Usuń
  20. Sercem jestem ze Skrą, ale Fonteles jest świetny, chciałabym żeby został w Pluslidze. Im więcej dobrych zawodników, tym lepsze mecze c: Tobie pewnie zależy żeby został w Zaksie, ale ja bym tylko chciała żeby został w Polsce. Ale w jego sprawie jeszcze chyba nie ma pewności co? Mam nadzieje, że nigdzie nie będzie wyjeżdżał.

    Rozdział świetny, jak zwykle wielki banan na twarzy podczas czytania :3

    Buziaki, Malin. xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niesamowity i chciałabym go widzieć na polskich boiskach. Oby został w Zaksie. ;)

      Teraz wrócił do domu, ma kilka dni na podjęcie decyzji, zastanowienie się itd. ;>

      Dziękuję, pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ja tam się ciesze nie lubie Fontelesa po akcji w Rzeszowie... IGŁA MISTRZ!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602078_10151862960352501_650928604_n.jpg ? Ja po tej akcji go jeszcze bardziej polubiłam. Nie złamał się, był cholernie pewny siebie. I ten gest ręką. Wtedy pokazał Ignaczakowi jego miejsce. ;)

      Usuń
  22. Nie dziwie sie Piotrkowi, że nie chce się zgodzić na sesję Edyty . Rozdział, tak jak wszystko pozostałe, super :D
    Co do Fontelesa to jest mi zupełnie obojętny, jakoś za nim nie przepadam. I wgl nie lubię zaksy, więc te wiadomości nie robią na mnie wrażenia :D Pozdrawiam A :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najnowszy news Zbyś się zaręczył :-D Ide brame im robić ale biore % będzie czym oblewać testy :-D
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  24. A Raul przychodzi do Skry podobno :D Co do rozdziały to jak zwykle świetny :D Jak to prędzej gdzieś pisałam to przepraszam za spam ale ciesze się, że wróciłaś :D W wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    Na czwarty rozdział ----> http://love-and-devotion.blogspot.com/2013/04/rozdzia-4.html :D


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy trener będzie lepszy od Nawrockiego. :)

      Dziękuję. ;>

      Usuń
  25. Piotruś na serio przejął się tą całą sesją. Ciekawa jestem jaka będzie jego reakcja gdy dojdzie do skutku? :D A tak poza tematem Cichego Pita co dziwię się, że Edzi się chce codziennie rano po tą kawę zapieprzać :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń